نمونه شکایت انتشار تصاویر خصوصی

یکی از موارد مورد نیاز عموم مردم و همکاران محترم و وکلای عزیز نمونه دادخواست و نمونه شکواییه های مختلف میباشد.که ما در این مقاله در گروه وکلای آرتین نمونه شکایت تهدید به انتشار تصاویر خصوصی را به صورت تصویری و متن مورد نیاز شما عزیزان را آورده ایم:

قانون مجازات اسلامی، تهدید افراد را جرم  دانسته است و برای کسانی که اقدام به تهدید دیگران می کنند مجازات تعیین کرده است ، البته مجازات تهدید در صورتی اعمال می شود که این جرم در شرایط قانونی که مشخص شده است رخ بدهد . تهدید می تواند نسبت به موضوعات مختلفی مثل تهدید به انتشار عکس خصوصی ، تهدید به اسیدپاشی ، تهدید به قتل و .. باشد که در همه این موارد در صورتی که تهدید عملی شود ، مرتکب هم به مجازات خود جرم تهدید و هم به مجازات عمل مجرمانه دیگر ، محکوم خواهد شد . یکی از رایج ترین انواع تهدید ، تهدید به انتشار عکس و فیلم خصوصی دیگران است که اغلب افراد از آن به دادسرا ها شکایت می برند . از این رو  ما در این مقاله قصد بررسی یک نمونه شکواییه تهدید به انتشار عکس خصوصی دیگران می پردازیم .

نمونه شکایت انتشار تصاویر خصوصی

نمونه شکایت انتشار تصاویر خصوصی

نمونه شکواییه تهدید به انتشار عکس خصوصی دیگران

افرادی که از جرم تهدید به انتشار عکس خصوصی خود شکایت دارند می توانند یا با مراجع به دفاتر خدمات قضایی و یا خودشان ، در صورت عضویت در سامانه ثنا ، اقدام به ثبت شکایت خود نمایند . برای ثبت شکایت بهتر است که یک نمونه شکواییه تهدید به انتشار عکس خصوصی را از قبل مطالعه کرده تا با نحوه ثبت شکایت خود آگاهی داشته باشید  به همین دلیل در زیر یک نمونه شکایت نامه تهدید به انتشار عکس خصوصی از دیگران گذاشته شده است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.