وکیل کیفری خوب در کرج کیست و چه وظایفی دارد؟

وکیل کیفری

در گروه وکلای آرتین سعی بر آن داریم تا با معرفی وکلا در تخصصهای مختلف به تبیین و روشن شدن ذهن شما دوستان عزیز بپردازیم.یکی از مهمترین کارها در امر استخدام یا به کار گرفتن وکیل بررسی تخصص وکیل مورد نظر میباشد در این مقاله ما به توضیح راجع به تخصص وکیل کیفری میپردازیم و در ادامه بهترین وکیل کیفری در کرج را به شما معرفی میکنیم:

وکیل کیفری

وکیل کیفری شخصی است که در جرائم کیفری مانند: خیانت در امانت، قتل، کلاهبرداری، تهدید و توهین، دیه، ضرب و جرح، آدم ربایی، مزاحمت تلفنی تجاوز به عنف، سرقت، انتقال مال غیر و … و همچنین در زمینه تنظیم یک شکایتنامه مرتب و خوانا به افراد کمک می‌کند. به عنوان مثال یک وکیل قتل که در حوزه جرائم کیفری فعالیت دارد، باید بتواند ویژگی‌های لازم را برای در دست گرفتن پرونده حساس قتل داشته باشد. در واقع این وکیل کمک می‌کند که یک شکایت کیفری به خوبی تنظیم شود. اثبات برائت از جرم یا مجرم شناخته شدن یک شخص به توانایی‌های این وکیل بستگی دارد. به همین دلیل انتخاب چنین وکیلی باید با دقت انجام شود. در این مقاله به طور کامل به این موضوع پرداخته‌ایم. اگر به دنبال بهترین وکیل در این حوزه هستید یا می‌خواهید در مورد وکیل متخصص کیفری بیشتر بدانید، با ما همراه شوید.

بهترین وکیل کیفری کرج کیست ؟

وکالت کیفری جزو سخت‌ترین و حساس‌ترین وکالت‌های حقوقی محسوب می‌شود که برای موفقیت در آن به دانش، تخصص و تبحر زیادی لازم است. حتی رعایت عمل وکیل نیز اهمیت دارد و وی می‌تواند به آنی مرزهای بین برائت و مجازات را جابه‌جا کند. وکیلی که تجربه بیشتری داشته باشد، می‌تواند در این راه موفق‌تر عمل کند. البته برخی نیز بدون داشتن دانش و تجربه کافی پرونده‌های بسیاری را با شکست روبه‌رو می‌کنند.

به همین دلیل انتخاب یک وکیل خوب و کارآزموده اهمیت زیادی دارد و باید با دقت انجام شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که با وکلای مجرب ما در گروه وکلای آرتین تماس بگیرید و با ایشان مشورت کنید.

جالب است بدانید که یک وکیل خوب باید از ابزار اصلی خود یعنی کلام و بیان استفاده کند و اگر بتواند از کلمه و جمله به خوبی بهره ببرد، پرونده را برده است.

در ادامه دو مورد وکیل دعاوی کیفری و وکیل تضمینی کیفری به تفصیل توضیح داده می‌شود.

معرفی وکیل دعاوی کیفری

طبق ماده ۱۲۸ قانون آیین کیفری در برخی مواقع حضور یک وکیل در دادگاه منوط به اجازه دادگاه است.

زمانی که پرونده محرمانه محسوب شود. موارد زیر مشمول موضوعات محرمانه می‌شود:

موضوعات خانوادگی
دعاوی خصوصی بنا به درخواست هر دو طرف پرونده
در صورتی که علنی کردن محاکمه محفل امنیت یا احساسات مذهبی بشود
در صورت وجود اعمال منافی عفت و جرم‌های برخلاف اخلاق حسنه
همچنین طبق قانون در پرونده‌هایی همچون سرقت، تصرف و … دو طرف پرونده می‌توانند تا دو وکیل انتخاب کنند.

 

وکیل کیفری

وکیل کیفری

شکایت کیفری چیست؟

شکایت کیفری شکایتی است که توسط یک فرد علیه فرد دیگری که مرتکب تخلف شده است انجام می‌شود.

قاضی برای چنین شکایتی مجازاتی تعیین می‌کند. این شکایت می‌بایست در ابتدا در دادسرا مطرح شود.

این شکواییه باید خطاب به فردی که از وی شکایت دارید و همچنین دادستان نوشته شود.

فرد موردنظر باید با مشخصات کامل مشخص شود و شکایت نیز نوشته شود.

مدارکی که فرد برای شکایت خود دارد هم باید به شکایتنامه پیوست شود.

درست است که نوشتن این نوع شکایتنامه خیلی هم سخت نیست، اما می‌توان از یک وکیل برای نوشتن آن کمک گرفته شود.

پزشکی قانونی

آشنایی با علم پزشکی قانونی برای یک وکیل بسیار مهم است. در این صورت است که می‌تواند به خوبی و بدون اشتباه نظرات کارشناسانه حقوقی بدهد.

اسلحه ‌شناسی

گرچه گاهی اوقات قتل با سلاح‌های گرم اتفاق می‌افتد، اما این مورد چندان متداول نیست و به ندرت اتفاق می‌افتد. اما به هر حال یک وکیل خوب باید با این علم نیز آشنا باشد. زیرا بعضی وقت‌ها اتفاقات پیچیده‌ای شکل می‌گیرد که حلشان مستلزم آشنا بودن با انواع سلاح است. وکیل باید با انواع سلاح، طرز کار و مشخصات آن‌ها آشنایی داشته باشد.

پلیس علمی

در پرونده‌های جنایی مختلف که نیاز به انگشت‌نگاری، شناسایی اثر انگشت از محل وقوع جرم، کشف جعل، جمع‌آوری آثار باقی مانده در صحنه جرم و … می‌باشد، اهمیت پلیس علمی مشخص می‌شود.

بهترین موسسه کیفری و حقوقی تهران

گروه وکلای آرتین در کرج این افتخار را دارد که بهترین و مجرب‌ترین وکلای حقوقی، کیفری، خانواده، طلاق توافقی، ملکی و … را به شما معرفی کند. وکلایی که به شما معرفی می‌کنیم، سال‌ها تجربه دارند و می‌توانند به شما در موفق شدن در پرونده ‌های کیفری کمک کنند. در صورتی که می‌خواهید در مورد هزینه وکیل کیفری بیشتر بدانید، با شماره تلفن وکیل کیفری‌۰۲۶۳۴۲۵۲۱۳۷ بگیرید.با دانستن اطلاعات در مورد هزینه های وکیل برای شکایت کیفری بهتر می‌توانید در این مورد تصمیم بگیرید. اما اطمینان داشته باشید که ما وکلایی کارآزموده و کاربلد را به شما معرفی می‌کنیم.

16 پاسخ
  1. بهرام خلیلی زاده
    بهرام خلیلی زاده گفته:

    چند وقت پیش یکی از پسرهای جوا ن فامیل ما به طرز وحشتناکی توسط یک عده که شرب خمر کرده بودند به قتل رسید. با ضربات زیاد چاقو و حتی ضربه به قلب، بریدن انگشت، بریدن شاهرگ و ….
    با توجه به اینکه دو نفر اصلی در ایجاد جراحت وارده دخیل بودند، آیا حکم اعدام برای ایشان صادر نمی شود؟

    پاسخ
  2. ایمان یزدان پناه
    ایمان یزدان پناه گفته:

    سلام وقتتون بخیر!
    ما سمت کرج زندگی میکنیم برای قصور پزشکی ما وکیل قصور پزشکی رو در گوگل جستجو کردیم با یک سایتی به اسم تهران وکیل آشنا شدیم که اینا تهران هستن و متاسفانه به ما خیلی دور هستند آیا شما میتونید پرونده قصور پزشکی و شکایت از پزشک رو به عهده بگیرید؟

    من یک پسر ۸ ساله دارم و بخاطر تشخیص اشتباه دکتر ضربه بدی که به پاش وارد شده بود و کبود شده بود باعث شد پاش عفونت کنه و عفونت به استخوان هاش رسیده الان پسرم حتی نمیتونه راه بره شبانه روزی دکتر بالای سرش هست تا درمانش کنه

    حالا مشکلی که هست دکتر موقع کبودی گفته بود کمپرس آب گرم بزارید دیگه هیچ کار نکنید که ما اینکارو کریدم و به روز بدی افتاد متاسفانه میخوام بدونم میتونم بلایی سر این دکتر بیارم یا خیر؟

    پاسخ
  3. محمد محسن
    محمد محسن گفته:

    سلام من درحال حاضر در حال تحصیل در رشته انسانی هستم و میخوام که اگه بشه وکیل بشم اما از هرکی میپرسم میگن وکیل بشی یا باید عالی باشی یا اگه متوسط باشی بی کار میمونی
    درسته؟؟؟
    من عاشق وکالتم اخه ولی خیلی ترسوندنم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام وقت به خیر
      در هر کاری که علاقه و پشتکار وجود داشته باشد میتوانید موفق شوید.

      پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام وقت به خیر
      شهادت دروغ میتواند عواقب قانونی داشته باشد و با توجهبه حسن نیت شما بستگی به نظر قاضی دارد.

      پاسخ
  4. صباحی
    صباحی گفته:

    سلام وقتتون بخیر خیلی ممنونم بابت اطلاعات کاملی که ذکر کردید. من یک وکیل کیفری برای مشکلی که دارم گرفتم اما از عملکرد ایشون رضایتی ندارم. شما می تونید من رو راهنمایی کنید؟

    پاسخ
  5. بینایی
    بینایی گفته:

    سلام روز بخیر. می خواستم بدونم قاضی چه نوع مجازاتی را برای شکایات کیفری تعیین می کند؟ ممنون که راهنماییم می کنید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      وقت به خیر
      بستگی به جرم و مجازات تعیین شده در قانون دارد سوال شما خیلی کلی است.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.