بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج+ شرایط طلاق توافقی در سال ۱۴۰۲

  • بدون حضور زوجین
  • حدود ۱۰ تا ۱۵ روز کاری (زمان اعلام شده در تهران کاملا تقریبی است)
  • حق الوکاله هر وکیل چهار میلیون تومات که با جمع همه هرینه ها برای دو وکیل ۸ میلیون و پانصد هزار تومان که نصف مبلغ مذکور در ابتدا و نصف آخر قبل از اتمام کار و صدور رای قطعی دریافت میشود. این حق الوکاله جدید طلاق توافقی با وکیل است.
  • به روز رسانی در تاریخ دوشنبه ۲۴ ام بهمن ۱۴۰۱
  • نکته ۱: مواظب وکیل نماها، دلالان و واسطه ها که بعضا تبلیغ می کنند باشید.
  • نکته ۲: کل هزینه دادرسی، مشاوره و حق الوکاله دو وکیل پایه یک همان است که نوشته شده نه کم و نه بیش!
  • نکته ۳: اگر هر کدام از زوجین تا قبل از صدور رای پشیمان شوند پرونده بسته خواهد شد و توافقات قبلی از درجه اعتبار ساقط است.
  • نکته ۴: از صفر تا صد کارها توسط دو وکیل پایه یک مجرب بدون حضور موکل انجام میشود.
  • نکته ۵: حضور اولیه زن و شوهر برای ثبت و نوشتن توافق ها و امضا وکالتنامه در دفتر وکالت الزامی نیست و میتوانند وکالت را از طریق سامانه ثنا و قرارداد الکترونیکی از هر کجای ایران منعقد کننود.
  • در پایین صفحه قسمت دیدگاه به همه سوالات حقوقی مرتبط به موضوع شما جواب داده میشود.

بر طبق مواد ۲۴ و ۲۵ قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱ حتی اگر زوجین توافق بر جدایی داشته باشند به ناچار می بایستی از دادگاه حکم بگیرند که در اصطلاح حقوقی به آن گواهی عدم امکان سازش می گویند. و به هیچ عنوان حتی اگر از زن حق طلاق هم داشته باشد بی نیاز از رای دادگاه نیست و امکان مراجعه زن و شوهر به صورت مشتقیم به دفتر طلاق در ابتدا وجود ندارد و گرفتن رای طلاق الزامی است در ادامه به سوالات مراحل طلاق توافقی چگونه است می پردازیم…

گام اول از مراحل طلاق توافقی در تهران

اول از همه تمایل نهایی زوجین به خاتمه دادن زندگی مشترک است. در این راستا اگر اختلافی در خصوص مهریه، نفقه، جهیزیه و حضانت فرزندان باشد، یا یکی از زوجین ناراضی باشد امکان صدور رای توافقی وجود ندارد. بدیهی است که در صورت عدم موافقت یکی از آنها و اصرار طرف دیگر بر طلاق باید دادخواست طلاق یکطرفه به درخواست زوج یا زوجه به دادگاه داد و بحث توافق منتفی است.

گام دوم( روشهای طلاق توافقی در ۱۴۰۱ با مشاوره و بدون آن)

در حال حاضر دو روش برای اخذ رای (دادنامه) طلاق توافقی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند و انتخاب در شرایط فعلی با jمتقاضی است.

۱- برای مراحل طلاق توافقی بدون وکیل ثبت نام در سامانه تصمیم و گذراندن چند جلسه مشاوره قبل از طلاق. در این راستا بایستی در سایت http://zaman.behzisti.netثبت نام کرد و چند جلسه مشاوره تخصصی در مدت زمان حدود ۴۵ روز گذراند. در صورت اصرار زن و شوهر بر طلاق گواهی عدم انصراف از طلاق از مرکز مشاوره و غربالگری گرفته می شود که به استناد آن دادخواست طلاق توافقی در دفتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت می شود. توجه داشته باشید که اگر این روش را انتخاب می کنید حتی با داشتن وکیل و یا وکالت در طلاق هم، زن و شوهر متقاضی، الزام به شرکت در جلسه مشاوره دارند. مگر اینکه در موارد خاص مرکز غربالگری گواهی عدم انصراف را بدون مشاوره صادر کند مثل موردی که زن و شوهر هر دو یا یکی از آنها خارج از کشور باشد همانطور که گفته شد در موارد نادر است. این روش فعلاً در سراسر ایران جاری است البته با توجه به اطلاعات بدست آمده این روش در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد و به احتمال زیاد مدت و تعداد جلسات کاهش خواهد یافت.

۲- روش دوم گرفتن رأی طلاق توافقی در تهران و بعضی از شهرهای ایران و البته روش اکثر وکلای دادگستری این است که دادخواست طلاق از طرف مرد یا از طرف زن در دفتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت می شود. فعلاً در این روش نیاز به مشاوره اجباری در تهران نیست. بنابراین اگر زن و شوهری به وکیل طلاق توافقی مراجعه کنند و نخواهند که به مشاوره بروند ناگزیر از این روش استفاده می شود که نیازی دیگر به حضور زوجین نخواهد بود و حدود زمان اخذ رای هم بین ۱۰ تا ۲۰ روز کاری است. پس ارجاع دادخواست یک طرفه به شعبه دادگاه خانواده وکلای زوجین (خواهان و خوانده) به دادگاه اعلام توافق می کنند. وکیل پایه یک در ابتدای مراجعه زوجین توافق های آنها را صورتجلسه کرده و به امضاء ایشان می رساند.

مدارک لازم برای طلاق توافقی این روش عقدنامه (رونوشت) شناسنامه و کپی کارت ملی متقاضیان (زن و شوهر) است. اگر زن یا مرد وکالت در طلاق (حق طلاق) داشته باشند اصل آن نیز الزامی است. اگر دنبال طلاق توافقی بدون وکیل هستید ابتدا باید در سامانه و سایت تصمیم ثبت نام کنید.

نکته : زن و شوهر هر دو بایستی در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشند و اگر این کار انجام نشده باشد زوجین با هم یا جدا جدا به یکی از دفترهای خدمات الکترونیک قضایی می روند و در مدت زمان کوتاه و بسیار ساده با ارائه کارت ملی در سامانه ثنا ثبت نام می کنند. الزام به این دلیل است که دیگر ابلاغ کاغذی در آینده و برای دارندگان حساب ثنا وجود ندارد. ابلاغ ها را دادگاه به صورت پیامک و از طریق حساب کاربری شخص ارسال می کند و قابل مشاهده و پیگیری خواهد بود. بنابراین حتی با داشتن وکیل اگرچه زن و شوهر به دادگاه مراجعه نمی کنند ولی می توانند از طریق سامانه مذکور از آخرین تحولات و اطلاعات پرونده خود باخبر شوند.

اگر حق طلاق یا همان وکالت طلاق باشد داشتن ثنا برای وکیل کفایت میکند. مثلا زن از شوهر وکالت طلاق گرفته است و مرد در سامانه ثنا ثبت نام نکرده در اینجا صرف ثبت نام زوجه کافی است. مثال دیگر اینکه زن و شوهر خارج کشورند و در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند در اینجا صرف داشتن کد ثنا وکیل در وکالتنامه طلاق کافی است.

هزینه و حق الوکاله وکیل برای طلاق توافقی در گروه وکلای آرتین جمعاً برای دو نفر ۸/۵۰۰/۰۰۰ تومان است که نصف آن در زمان انعقاد قرارداد و ثبت توافق زوجین و نصف دیگر پس از صدور رای دادگاه و تحویل به موکل پرداخت می شود.

گام سوم (ثبت دادخواست طلاق با گواهی عدم انصراف از طلاق یا بدون آن)

پس از ارسال پیامک این است که اگر وقت رسیدگی در پیامک مشخص نشده باشد زوجین یا وکلای آن ها می بایستی در اولین فرصت به شعبه مربوطه مراجعه کنند. با توجه به قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱ داوری در طلاق حذف شده است . (آنچه در اینجا ارائه می شود صرفا رویه قضایی طلاق توافقی در دادگاه های خانواده تهران است) در روش دومی که در بالا گفته شد یعنی تبدیل طلاق یکطرفه به توافقی دادگاه ارجاع به داوری میشود و این کار هم به صورت تشریفاتی و سریع و پرداخت هرینه برای واحد داوری دادگاه توسط وکلا انجام میشود

مطلب مرتبط :   وکیل انحصار وراثت نامحدود و محدود ۰ تا ۱۰۰ مدت، هزینه و قوانین جدید ۱۴۰۱

در واحد داوری دادگاه ضمن پرسش از دلایل طلاق، توافق های مالی و غیر مالی زوجین در مورد مهریه و نحوه پرداخت آن، اجرت المثل، نفقه، حضانت فرزندان و جهی زیه را مکتوب می کند که به امضای زوجین یا وکلای ایشان می رسد. پس از انجام مشاوره و اخذ توافق نامه، به شعبه مراجعه می شود. در این جا رویه دادگاه ها متفاوت است بعضی از شعب همان روز یا احیانا یکی دو روز بعد رای را صادر می کنند و بعضی از شعب هم جلسه دادگاه و رسیدگی تشکیل می دهند.

به صورت خلاصه اگر از سامانه تصمیم اقدام شده باشد در نهایت با اصرار زن و شوهر بر طلاق ،گواهی عدم انصراف از طلاق صادر میشود و بعد از زن و شوهر با وکیل و بدون وکیل میتوانند دادخواست طلاق توافقی را در دفتر خدمات قضایی ثبت کنند و پس از تعیین شعبه بدون داوری دادگاه در مدت زمان کوتاه رای طلاق صادر میکند.

ثبت رسمی طلاق در محضر (گام آخر)

پس از اخذ رای نوبت به ثبت طلاق و مراجعه به یکی از دفاتر رسمی طلاق است که در این مرحله هم مثل تمامی مراحل قبل زوجین یا هر کدام از آن ها می توانند وکیل اختیار کنند و خودشان حضور نیابند.
برای ثبت طلاق حضور زوجین یا وکلای آن ها الزامی است و زوجه می بایستی آزمایش عدم بارداری از یکی از آزمایشگاه ها اخذ نماید و به دفترخانه تحویل دهد. البته در بعضی از مجتمع های قضایی تهران آزمایشگاه تاسیس شده است و زوجه می بایستی به جهت آزمایش در آنجا همراه با یک قطعه عکس حاضر شود.

نکته: اگر زوجه دوشیزه (باکره) باشد رویه دادگاه های تهران بر این است که او را به جهت معاینه به پزشکی قانونی معرفی می کنند.

پس از امضا دفاتر مربوط به طلاق و اجرای صیغه طلاق، اصل عقدنامه به سردفتر تحویل داده می شود و ایشان با امضا و مهر شناسنامه ها، همان روز یا ظرف چند روز طلاق نامه تحویل زوجه می دهد.

مدت زمان و و اعتبار رای داگاه که گواهی عدم امکان سارش نامیده میشود از زمان صدور سه ماه معادل ۹۰ روز است. بعد از این مدت رای از اعتبار خارج است. امکان ثبت طلاق در هر محضری در هر شهر ی وجود دارد و مهم نیست که رای دادگاه مربوط به کدام شهر باشد. از شرایط ثبت طلاق در محضر این است که زوجه در عادت ماهانه نباشد و دو شاهد سند طلاق را امضا کنند. امکان اخد رونوشت از سند طلاق وجود دارد حتی به دفعات میسر است.

سهمیه بندی طلاق چیست؟

خوب است بدانیم که هر سردفتری که بدون رای دادگاه اقدام به ثبت طلاق کند برای همیشه از شغل سردفتری محروم خواهد شد اما از سال ۹۸ تا کنون برای هر دفتر طلاق که در هر استانی است سهمیه ثبت طلاق قرار داده شده که در سال فقط مجاز به ثبت این تعداد طلاق است از این رو اواخر سال معمولا سهمیه بیشتر دفترخانه ها پر میشود و یا به این بهانه پول بیشتری از زوجین توسط دفاتر سودجو گرفته میشود. شما در هر کجای ایران هستید از طریق لینک معرفی شده توسط قوه قضاییه میتوانید نزدیکترین دفتر طلاق را پیدا کنید. دفاتر طلاق دارای طرفیت ثبت طلاق کل کشور

مراحل طلاق توافقی در دادگاه به شرح زیر است

۱-  مراحل درخواست طلاق توافقی در دادگاه و مدت زمان انجام طلاق توافقی از ابتدا تا انتها توسط وکیل طلاق توافقی گروه وکلای آرتین در شهر تهران ۱۰ الی ۱۵ روز کاری  طول می کشد.

۲-  مراحل طلاق توافقی با وکیل از توافق اولیه و ثبت در دفتر الکترونیک قضایی تا صدور رای طلاق توافقی قطعی است. بدیهی است که برای ثبت طلاق در محضر و صدور طلاقنامه و ثبت رسمی رای دادکاه هم امکان انجام توسط وکیل و بدون حضور موکل است.

۳-  در خصوص مراحل طلاق توافقی با وکیل باید به این نکته توجه کرد که یک وکیل نمی تواند همزمان وکالت زن و شوهر را در پرونده طلاق توافقی قبول کند و چنین امری امکان پذیر نیست در این موارد دو وکیل از گروه وکلای پارسای،وکالت طلاق توافقی زوجین را بر عهده می گیرد. مگر اینکه یکی از زوجین وکیل نخواهد و خودش شخصا حضور یابد و یا حتی وکیل دیگری معرفی کند که در هر دو صورت مشکلی نیست.

۴- انجام مراحل طلاق توافقی بدون وکیل کانلا قانونی و بدون مشکل است . اجباری به داشتن وکیل بجای موکل نیست مگر در حق طلاق ولی پر واضح است که بودن وکیل مزایای فراوانی دارد. از جمله سرعت، جلوگیری در تنش و درگیری، عدم نیاز به مراجعه موکل که ممکن است مانع کار خود او باشد، کیفیت انجام کار با وکیل و حفظ حقوق موکل و…
فقط در طلاق با حق طلاق (وکالت در طلاق) داشتن وکیل دادگستری برای شوهر الزامیست.

۵-   رای طلاق توافقی به گواهی عدم امکان سازش معروف است.

۶-  پس از ثبت دادخواست طلاق توافقی در دفتر خدمات الکترونیک قضایی، دادخواست به دادگاه فرستاده می شود و پس از تعیین شعبه توسط معاون ارجاع مجتمع قضایی خانواده (دادگاه خانواده) از سوی دادگاه پیامکی حاوی شماره پرونده و شعبه ارسال می گردد. با توجه به این که معمولا پیامک دادگاه با تاخیر ارسال می شود بهتر است با کد رهگیری دادخواست ثبت شده به سایت عدل ایران قسمت پیگیری و دادخواست مراجعه کنید تا از شعبه دادخواست طلاق توافقی ارجاع شده مطلع گردید.

۷- از شرایط طلاق توافقی رضایت پدر زوجه نیست حتی اگر باکره باشد

وکیل طلاق توافقی فوری در کرج

وکیل طلاق توافقی فوری در کرج

۸-  در مرحله بعد از درخواست طلاق توافقی با مراجعه زوجین یا وکلای آن ها به دادگاه، اگر زوجه دوشیزه باشد باید یک قطعه عکس همراه داشته باشد تا دادگاه او را به پزشکی قانونی به جهت معاینه بکارت معرفی کند. در شهر تهران مراجعه به پزشکی قانونی برای خانم هایی که اظهار می دارند که باکره می باشند الزامی است.

۹-  مرحله بعدی از مراحل طلاق توافقی در دادگاه، معرفی زوجین یا وکلای آن ها به واحد مشاوره است. واحد مشاوره در بعضی از شهر ها در بهزیستی یا مراکز مشاوره خارج از دادگاه است ولی در شهر تهران در هر مجتمع قضایی واحد مشاوره تاسیس شده است. همانطور که در بالا توضیح داده شده فعلا برای زوجینی که بخواهند مشاوره بروند شروع مراحل طلاق طلاق توافقی بدون وکیل از سامانه تصمیم و ثبت نام در آن است پس عزیزانی که میپرسند برای طلاق توافقی کجا باید رفت؟  

عرض میشود برای مشاوره یا ثبت دادخواست به دفتر خدمات الکترونیک قضایی بروید و یا در سامانه تصمیم و سایت مربوطه ثبت نام کنید هر کجای کشور که هستید بدیهی است در این حالت مشاوره بر عهده دادگاه نخواهد بود ولی اگر تمایل به طی مراحل طلاق با وکیل و بدون مشاوره داشتید با ما تماس بگیرید در هر شهری که هستید.

مطلب مرتبط :   دادخواست الزام به تهیه مسکن مستقل

۱۰-  مرحله بعد، حضور نزد قاضی شعبه و امضاء صورتجلسه دادگاه است. پس از آن باید منتظر ماند تا رای تایپ شود و به امضاء قاضی شعبه برسد. مرسوم است که رای طلاق توافقی به صورت حضوری به زوجین یا وکلای ایشان در دادگاه ابلاغ می شود و در ذیل آن می نویسند که اعتراضی ندارند و حق تجدید نظر و فرجام خواهی را ساقط می کنند.

۱۱-  با صدور گواهی عدم امکان سازش و قطعیت آن مرحله بعدی مراجعه به دفتر طلاق است همانطور که می دانید مدت اعتبار گواهی عدم امکان سازش سه ماه پس از تاریخ قطعیت است. البته با ترفند هایی میتوان این مدت را تا ۶ ماه افزایش داد به این صورت که ظرف سه ماه یکی از زوجین ثبت اولیه را در دفتر طلاق ثبت کتد بعد از دوباره سه ماه دیگر مهلت خواهید داشت.

۱۲-  در تمام مراحل طلاق حضور زوجین یا وکلای آن ها الزامی است و در صورت پشیمانی یکی از آن ها تا قبل از صدور رای، پرونده بسته خواهد شد. بنابراین توافق زوجین از ابتدا تا انتها می بایستی حفظ شود.

۱۳-  اگر زنی دوشیزه یا یائسه نباشد برای ثبت طلاق نیاز به آزمایش عدم بارداری است که امکان اخذ آن از هر بیمارستان یا آزمایشگاهی (خصوصی یا دولتی) بلامانع است.باردار بودن مانع از ثبت طلاق نیست. البته باید توجه داشت که در بعضی از مجتمع های قضایی آزمایشگاه تاسیس شده است که زوجه بایستی از آنجا گواهی را اخذ نماید. و عمده دادگاه های خانواده اخذ جواب آزمایش بارداری را از وظایف سردفتر طلاق میدانند.

۱۴-  یکی از مراحل طلاق توافقی ثبت توافق های زن و شوهر در مورد مهریه، حضانت، نفقه، جهیزیه و اجرت المثل است. رویه به این صورت است که وکیل قبل از دادخواست و با مراجعه زوجین توافقات آن ها را صورتجلسه می کند و توافقنامه طلاق توافقی تنظیم می کند و به امضاء زوجین می رساند. بدیهی است که متن توافقنامه طلاق توافقی در رای دادگاه انعکاس پیدا می کند. در دادگاه نیز نزد مشاور و همچنین نزد قاضی توافقات زوجین صورتجلسه می شود.

۱۵- مدارک لازم برای طلاق توافقی: عقدنامه یا رونوشت ، شناسنامه، داشتن کد ملی و ثبت نام سامانه ثنا در مواردی که وکالت طلاق وجود دارد چه اینکه مرد وکالتنامه طلاق داده باشد به دیگری و یا اینکه زن وکالت محضری به شخصی داده باشد وجود اصل وکالت الرامی است. بعضی وکالت ها به صورت شرط ضمن عقد است که متاسفانه بیشتر آنها ناقص است قبل از مراجعه با تلفن به ما از هر کجای ایران که هستید از صحت کاما و یا موثر بودن وکالت خود اطمینان حاصل کنید.

۱۶- هزینه طلاق توافقی چقدر است؟ هر وکیل ۳ میلیون و چهارصد هزار تومان برای همه ایران توضیحات بالای صفحه را که همیشه به روز میشود مطالعه کنید

مشاوره حقوقی طلاق توافقی به صورت تلفنی برای همه کشور رایگان است.

⚖️ پس از امضاء و توافق و دادن وکالت اگر همسرم پشیمان شود تکلیف چیست؟

خوب است بدانیم تا قبل از ثبت رسمی طلاق در دفترخانه طلاق، هرکدام از زن و شوهر می توانند حتی بدون رضایت دیگری منصرف و پشیمان شوند. به عبارت دیگر امضاء توافق و وکالتنامه وکیل الزامی برای طرفین برای پیگیری تا انتها به وجود نمی آورد. هرکسی می تواند وکیل خود را عزل کند و یا از او بخواهد که پرونده را اصطلاحاً ببندد و دعوی یا دادخواست مسترد شود. بنابراین توافق و رضایت زوجین تا انتها یعنی ثبت در محضر بایستی پایدار باشد.

⚖️ در طلاق توافقی باید مهریه بخشیده شود؟

خیر. هر چه که زن و شوهر در خصوص مهریه توافق کنند اعتبار دارد و الزامی به بخشیدن مهریه نیست مگر این که توافق آنها چنین باشد.

⚖️ اگر یکی از زوجین به تعهدات خود در رأی دادگاه عمل کند چه می توان کرد؟

مطابق ماده قانون حمایت خانواده و نظرات مشورتی اداره حقوقی قوه قضاییه می توان از شعبه صادرکننده رأی توافقی ، تقاضای صدور اجرائیه کرد و دادگاه مکلف به پذیرش است.

⚖️ آیا حضانت را می توان به صورت دائم و تا سن بلوغ توافق کرد؟ 

بله

⚖️ روش پرداخت حق الوکاله چگونه است؟ باید همه را اول بپردازیم؟

نصف (۴/۲۵۰/۰۰۰) ابتدا و نصف دیگر در انتها.

⚖️ اگر وسط کار منصرف شویم مبلغی که پرداخت کرده ایم چه می شود؟ 

اگر در پرونده ثبت شده باشد وجهی مسترد نخواهد شد.

⚖️ اگر عقدنامه مربوط به شهرستان باشد، کار در تهران و کرج انجام می شود؟

توسط گروه وکلای پارسای بله و نیاز به حضور زوجین در تهران هم نیست و وکالت از طریق سامانه ثنا اخذ میشود

⚖️ آیا رأی طلاق توافقی قابل اعتراض است؟ 

مثل همه آرای دادگستری این رأی (گواهی عدم امکان سازش) قابئ تجدید نظر خواهی و فرجام خواهی است. اما رویه این است که وکلا در هنگام اخذ وکالت، وکالت و اختیار اسقاط تجدید نظر و فرجام را از موکلین (زن و شوهر) اخذ می کنند و در همین راستا به محض صدور رأی دادگاه اصطلاحاً اسقاط تجدیدنظر و فرجام خواهی کرده و قطعیت اخذ می کنند تا رأی قابلیت ثبت در محضر داشته باشد.

⚖️ آیا بعد از طلاق می توان فرزند را بدون رضایت طرف مقابل از کشور خارج کرد؟ 

بدیهی است که حضانت برعهده هرکدام از طرفین باشد طرف دیگر حق ملاقات دارد. بنابراین نمی تواند اقدامی کند که منافات با ملاقات طرف مقابل باشد. به توضیح دیگر مطابق ماده ۴۲ قانون حمایت خانواده امکان خروج فرزند از کشور و تغییر محل زندگی فرزندان به گونه ای که باعث دشواری ملاقات پدر و مادر شود، وجود ندارد مگر به اجازه دادگاه یا طرف مقابل

⚖️ مگر قبل از طلاق مشاوره اجباری شده است پس چطور نوشته اید اگر کسی تمایل به مشاوره رفتن ندارد شما بدون آن رأی را اخذ می کنید؟

بله همانطور که گفتید برای طلاق توافقی مشاوره بهزیستی اجباری است ولی در تهران طلاق یک طرفه و تبدیل آن به طلاق توافقی نیاز به مشاوره ندارد و این راه کار قانونی است برای کسانی که به هر دلیل نمی خواهند مشاوره بروند و وکلا نیز از یک تکنیک استفاده می کنند.

⚖️ توافقات زوجین قابل برگشت است؟

بعد از ثبت رسمی طلاق خیر مگر به توافق دوباره آن ها

⚖️ اعتبار توافق های نوشته شده نزد وکیل چقدر است؟ آیا باید دوباره به دفتر اسناد رسمی هم رفت؟

خیر. نیاز به رفتن دفتر اسناد رسمی و گرفتن سند خاصی یا اخذ وکالت نیست. تمام توافق های زوجین در وکالتنامه وکیل انعکاس پیدا می کند و به دادگاه ارائه می شود و در رأی دادگاه نوشته خواهد شد و پس از ثبت رأی در محضر طلاق غیرقابل برگشت خواهد بود و کاملاً قانونی است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.