بهترین وکیل خانواده تهران

بهترین وکیل خانواده تهران

ما در گروه وکلای آرتین در این مقاله ضمن معرفی بهترین وکیل خانواده تهران به بیان برخی از مسائل حقوقی خانواده می پردازیم. در برخی مواقع که زوجه و زوج با هم بر سر طلاق توافق کرده و دعوا و اختلافی در میان نیست می توانند به طور توافقی طی مراحل قانونی از هم جدا شوند که در این روش نیز در صورتی که زوجه تمایل به حضور در دادگاه نداشته باشند می توانند با انتخاب وکیل طلاق توافقی در تهران، پیگیری تمامی امور را به ایشان بسپارند و در برخی موارد که بین زوجه اختلافاتی بر سر طلاق و پرداخت مهریه باشد، بدیهی است که حضور یک وکیل می تواند موجب سهولت کار شود.

بهترین وکیل خانواده تهران

در این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی کمتر خانواده ای است که به نوعی درگیر پرونده های قضایی نباشد. بدیهی است که همگان تسلط بر قوانین ماهوی و شکلی ندارند و مقتضای عقل است که دفاع از حقوق به وکیل خانواده مجرب سپرده شود.

بیشتر افراد نیز علاقه مند هستند که پرونده های خود را به بهترین وکیل محول کنند. در خصوص لزوم استفاده از وکیل متبحر بسیار سخن گفته شده است و علی رغم این که هنوز در کشور ما مثل کشورهای توسعه یافته، استفاده از خدمات وکیل پایه یک دادگستری رواج نیافته است اما آنچنان مزایای استفاده از وکیل روشن است که طولانی کردن کلام، توضیحات واضحات خواهد بود.

اما نکته ای ظریف این که همه هنر وکیل در دانستن قوانین ماهوی نیست به کرات به افرادی برخورد کرده ایم که در رشته تحصیلی خودشان تبحر داشته اند ولی به فراخور مشکلشان مثل دعاوی خانوادگی، قانون را مطالعه کرده اند و به اطلاعات کلی دست یافته اند اما غافل از اهمیت دانستن آیین دادرسی و مقررات شکلی –که قواعد چگونه رسیدن به حق است– بوده اند و به همین علت دعاوی آن ها به شکست انجامیده است. اهل فن می دانند که اهمیت راه رسیدن به حق کمتر از دانستن خود حق نیست.

اما ما گروه وکلای آرتین معتقدیم که برای بهترین وکیل خانواده باید بهترین موکل بود. وکیل خوب خانواده نیاز به موکل خوب دارد به این صورت که در تمام مراحل دادرسی می بایستی چیزی را که مرتبط به موضوع پرونده می باشد بدون هیچ گونه ملاحظه ای از وکیل خانواده پنهان نکند و برای موفقیت ضمن داشتن حوصله و صبر آنچه حقیقت تمام و کمال است به وکیل خود بازگو کنید. مشهور است که گفته می شود وکیل محرم اسرار موکل است.

مطمئن باشید که اسرار و اطلاعات شما نزد وکیل حرفه ای محفوظ خواهد ماند. توجه کنید که پنهان کردن واقعیت از وکیل در نهایت به پرونده شما آسیب می رساند چه بسا که وکیل با دانستن تمام جزئیات، نحوه اقامه دعوی یا دفاع را تغییر دهد. مطلب دیگر این که طول زمان دادرسی از اختیار وکیل خارج است و موکل باید بداند که وکیل نیز مشتاق است هر چه سریع تر پرونده به نتیجه مطلوب برسد.

 بهترین وکیل خانواده تهران

بهترین وکیل خانواده تهران

روال انجام مراحل طلاق توافقی چیست؟

رویه شعبه های مختلف دادگاه ما با هم متفاوت است بعضی سریع و بعضی کند هستند و در مجموع می توان گفت که اتفاقات دادرسی در اکثر مواقع قابل پیش بینی کامل نیست و ممکن است پرونده طولانی شود لذا توصیه می شود در این خصوص صبر و حوصله داشته باشید.
همانطور که می دانید بیشتر آراء دادگستری قابل اعتراض و تجدید نظر خواهی هستند ممکن است به هر دلیل دادگاه بدوی به نفع شما رای مطلوب را صادر نکند. بهترین کار این است که به وکیل خانواده خود تا انتهای پرونده اعتماد کنید آراء بسیاری در دادگاه تجدید نظر یا دیوان عالی کشور نقض شده است.

حال که سخن از وکیل خوب خانواده در تهران است بهتر است که به دعاوی خانوادگی که در صلاحیت دادگاه های خانواده می باشد پرداخته شود بر طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ رسیدگی به امور زیر در صلاحیت دادگاه خانواده است:

نامزدي و خسارات ناشي از برهم  زدن آن
نکاح دائم، موقت و اذن در نکاح
شروط ضمن عقد نکاح
ازدواج مجدد
جهيزيه
مهريه
نفقه زوجه و اجرت ‌ المثل ايام زوجيت
تمکين و نشوز
طلاق، رجوع، فسخ و انفساخ نکاح، بذل مدت و انقضاي آن
حضانت و ملاقات طفل
نسب
رشد، حجر و رفع آن
ولايت قهری، قيمومت، امور مربوط به ناظر و امين اموال محجوران و وصايت در امور مربوط به آنان
نفقه اقارب
امور راجع به غايب مفقود ‌ الاثر
سرپرستی کودکان بی سرپرست
اهداي جنين
تغيير جنسيت

یکی از مهمترین دعاوی خانوادگی پرونده های طلاق است چه طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد و یا طلاق از طرف زن، که پر واضح است با توجه به این که در شرع مقدس و قانون، طلاق به دست زوج است گرفتن طلاق از جانب زن، دعوای کاملا فنی و دشوار محسوب می شود. وکیل مجرب و وکیل خوب برای طلاق می تواند سیر طلاق را با توجه به علم و تجربه و آشنایی با رویه دادگاه برای شما همراه کند.

اگر در خصوص هر کدام از مسائل فوق احتیاج به بهترین وکیل خانواده تهران داشتید با ما در گروه وکلای آرتین تماس بگیرید.

هموطنان عزیزمان در سایر شهر های ایران خواهشمند است که برای دادن وکالت و مشاوره ار وکلای شهر خود کمک بگیرید و تماس حاصل کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.