وکیل طلاق توافقی در کرج و تهران که در سریع ترین زمان طلاق را انجام میدهند

طلاق توافقی در کرج

گروه وکلای آرتین با داشتن سالها سابقه و تجربه مفید در زمینه پرونده های طلاق و خانواده در کرج و تهران بهترین و به روزترین مشاوره را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. ما با اطلاع از قوانین جدید قضایی کشور در کوتاه ترین زمان ممکن طلاق توافقی را در کرج و تهران برای شما انجام خواهیم داد. در این راستا ما بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج را به شما معرفی خواهیم کرد. تا در کوتاهترین زمان و بهترین کیفیت و بدون نیاز به رفت و آمد طولانی شما پرونده انجام پذیرد. و هر دو طرف وکیل و موکل از روند کار راضی باشند.

وکیل طلاق توافقی در کرج و تهران که در سریعترین زمان کار شما را انجام میدهند

متأسفانه امروزه بعضی افراد با گرفتن تصمیمات اشتباه در زندگی مشترک خود دچار مشکل می شوند؛ که راهی جز طلاق برای رهایی ندارند.

اگر شما در کرج (البرز)زندگی می کنید و قصد طلاق دارید؛ لازم است بدانید که چه کاری درست است.

وکیل طلاق توافقی در کرج؛ راه هایی را پیش روی این افراد قرار می دهد. نکته حائز اهمیت این است که چه کسی می تواند مراحل طلاق توافقی را به سهولت انجام دهد و بهترین وکیل در کرج چه کسی است؟

در واقع وکلای ما در تهران می توانند با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، طلاق شما را بگیرند. چرا که طلاق توافقی در کرج به دلیل این که دادگاه ها زمان زیادی را برای این کار در نظر دارند، بسیار زمان برست.

کارهایی که وکلای ما برای شما انجام میدهند

اما وکلای ما در تهران با کمترین هزینه و حتی بدون حضور زوجین، برای شما این کار را انجام می دهند. در واقع وکلای ما در کرج برای سریع تر شدن کارهای شما به تهران می آیند و در شعبات تهران به کارهای شما رسیدگی می کنند.

البته باید بدانید که وکیل پایه یک در هر کجای ایران که باشد می تواند کارهای شما را به بهترین شکل به ثمر برساند. به همین منظور هر مشکلی در زمینه حقوقی، جزایی، کیفری، طلاق توافقی، حضانت فرزندان، مهریه، استرداد جهزیه، نفقه و … دارید؛ با وکلای ما در این موسسه حقوقی در تماس باشید.

اگر شما در کرج ( استان البرز ) زندگی می کنید و قصد دارید دادخواست طلاق بدهید و دوست دارید با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان کارتان انجام شود می توانید طلاق توافقی خود را به گروه وکلای آرتین بسپارید.

بیشتر بخوانید: بهترین وکیل اداره کار در کرج کجاست؟

بیشتر بخوانید: بهترین وکیل پایه یک که میشناسید کیست؟

 روال طلاق توافقی در کرج به چه صورت است؟

طلاق توافقی در کرج بدین شکل است که زوجین پس از اینکه ادامه زندگی مشترک برای انها سخت و غیر قابل تحمل شد با تنظیم دادخواستی مشترک، مرضی به امضاء هر دونفر ،با قید کلمه « طلاق توافقی » در ستون تعیین خواسته، تقاضای صدور گواهی عدم امکان سازش به صورت توافقی می نمایند .

معمولا بدین صورت تنظیم می گردد که نام زوجین در ستون خواهان با هم نوشته می شود همچنین روال بر این است که توافقات به عمل آمده از حیث مهریه و نفقه و در صورت داشتن بچه، حضانت وی و نیز حق و حقوقات زوجه و غیره نیز در متن دادخواست نوشته خواهد شد.

پس از تقدیم دادخواست ،قاضی به آنها تکلیف می‌کند هریک از انها داوری ، معرفی کنند که باید با زوجین مذاکره و سعی در مصالحه کنند. اگر داوران به نتیجه نرسیدند، گزارش خود را به دادگاه می‌دهند و قاضی نیز براساس توافق زوجین رای ( گواهی عدم امکان سازش ) صادر می‌کند و آنها می‌توانند با ارائه رای به دفترخانه طلاق، صیغه طلاق را جاری و ثبت کنند.

شما هر سوالی در زمینه طلاق توافقی یا یک طرفه دارید با ما تماس بگیرید

در صورت داشتن سوال در زمینه وکیل طلاق توافقی در کرج با ما در تماس باشید و از مشاوره طلاق توافقی رایگان ما استفاده کنید و از تجربه ی وکلای دادگستری ما استفاده کنید.

انجام طلاق توافقی به این صورت است که زن و شوهر پس از اینکه ادامه زندگی مشترک را به صلاح ندانند با تنظیم یک دادخواست مشترک و با امضای هم و درج عبارت “طلاق توافقی” در ستون خواسته شده ، از دادگاه محترم تقاضای صدور طلاق به صورت توافقی می نمایند.

وکیل طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی

 

اصولا دادخواست انجام طلاق توافقی، بدین شکل است که نام زوج و زوجه با هم در ستون خواهان نوشته می شود، همچنین توافقات به عمل آمده از جمله مهریه ، در صورت داشتن بچه حضانت وی و نیز حق و حقوق زن و غیره نیز در متن دادخواست می آید.

اگر شما در کرج ( البرز ) سکونت دارید و میخواهید طلاق بگیرید و دوست دارید با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان انجام شود، بهتر است طلاق توافقی خود را به وکیل های ما در گروه وکلای آرتین بسپارید.

زیرا طلاق توافقی در کرج زمان زیادی می برد و دادگاه ها مدت زیادی را برای این کار در نظر میگیرند اما وکلای ما در تهران کار شما را در کمترین زمان و بدون حضور زوجین با هزینه کم برای شما انجام خواهند داد.

وکلای متبحر ما در زمینه انواع طلاق تخصص دارند

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری گروه وکلای آرتین با بیش از چندین سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی وقبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال ابتدا با مشاوران ما در گروه وکلای آرتین، از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان استفاده نمایید و سپس سعی کنید به دقت به مشاوره های حقوقی ما توجه نمایید و قرارداد را منعقد نموده و کلیه امور حقوقی طلاق خود را به ما بسپارید تا دیگر مشکلاتی در این راه نداشته باشید. ضمنا هردوی طرفین یعنی زن و شوهر می توانند به وکیل وکالت دهند تا نیازی به حضور هیچکدام نباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.